Kuljetus- ja toimimituvaihtoehdot
www.armadashop.fi on verkkokauppa, jossa tuotteiden myyjänä on Armada Yhtiöt Oy ( Y-tunnus 2698056-1, Mikkolantie 1 A, 00640 Helsinki). Asiakkaiden ja Armadan välisessä kauppasopimuksessa noudatetaan ensisijaisesti näitä sopimusehtoja ja muilta osin kuluttaja-asiakkaiden kanssa Suomen kuluttajalainsäädäntöä ja yritysasiakkaiden kanssa Suomen kauppalakia.
Armada ei vastaa sellaisesta tuotteen virheellisyydestä, toimituksen viivästymisestä tai muusta sopimusrikkomuksesta, joka johtuu Armadan vaikutusmahdollisuuksien ulkopuolella olevasta seikasta (ylivoimainen este). Tällaisessakin tilanteessa Armada pyrkii palvelemaan asiakasta parhaalla mahdollisella tavalla ja ilmoittaa asiakkaalle ylivoimaisesta esteestä viivytyksettä.
Netraudalla on oikeus päivittää näitä ehtoja harkintansa mukaan ilman ennakkoilmoitusta. Tilauksiin sovelletaan tilaushetkellä voimassa olevia sopimusehtoja. Kulloinkin voimassa olevat ehdot ovat luettavissa armadashop.fi-sivustolla.
Armada ei vastaa sellaisesta tuotteen virheellisyydestä, toimituksen viivästymisestä tai muusta sopimusrikkomuksesta, joka johtuu Armadan vaikutusmahdollisuuksien ulkopuolella olevasta seikasta (ylivoimainen este). Tällaisessakin tilanteessa Armada pyrkii palvelemaan asiakasta parhaalla mahdollisella tavalla ja ilmoittaa asiakkaalle ylivoimaisesta esteestä viivytyksettä.
Netraudalla on oikeus päivittää näitä ehtoja harkintansa mukaan ilman ennakkoilmoitusta. Tilauksiin sovelletaan tilaushetkellä voimassa olevia sopimusehtoja. Kulloinkin voimassa olevat ehdot ovat luettavissa armadashop.fi-sivustolla.
Mikäli osapuolten välille syntyy kaupasta tai näistä sopimusehdoista erimielisyyttä, osapuolet pyrkivät ratkaisemaan erimielisyydet ensisijaisesti neuvotteluin. Mikäli osapuolet eivät pääse asiassa sovinnolliseen neuvottelutulokseen, erimielisyys ratkaistaan Helsingin käräjäoikeudessa Suomessa. Kuluttaja-asiakas voi kuitenkin viedä riidan kotipaikkansa yleisen alioikeuden tai kuluttajariitalautakunnan ratkaistavaksi. Asian saattamiseksi vireille kuluttajariita-lautakuntaan, tulee kuluttaja-asiakkaan ottaa yhteys kuluttajaneuvontaan.
https://www.kuluttajariita.fi/fi/
https://www.kkv.fi/yhteystiedot/
https://www.kuluttajariita.fi/fi/
https://www.kkv.fi/yhteystiedot/
Asiakkaan tulee tutustua huolellisesti tuotteiden tuotetietoihin ennen tilaamista. Kaikki tuotteeseen liittyvät tiedot löytyvät verkkokaupasta tuotteen tuotekortilta. Armadashop varaa oikeuden rajoittaa tarjoustuotteiden asiakaskohtaista ostomäärää.
Asiakasta sitova tilaus syntyy, kun asiakas lähettää tilauksen verkkokaupasta. Asiakasta kehotetaan tarkistamaan tilauksensa sisältö huolellisesti ennen tilauksen vahvistamista, sopimusehtojen hyväksymistä ja maksamista. Asiakas ymmärtää ja hyväksyy, että tilaukseen liittyy maksuvelvollisuus.
Tilauksen voi tehdä myös Showroomeista ja myyntipalvelun kautta. Tässä tapauksessa myyjä kirjaa tilattavat tuotteet suoraan järjestelmään ja maksu suoritetaan myyjän ja asiakkaan sopimalla maksutavalla. Asiakasta sitova tilaus syntyy, kun asiakas hyväksyy myyjän esittämät tuotteet ja hinnat.
armadashop lähettää asiakkaalle tilausvahvistuksen asiakkaan ilmoittamaan sähköpostiosoitteeseen. Asiakkaan velvollisuutena on tarkistaa, että tilausvahvistus vastaa sisällöltään tilausta.
Armadashopilla on oikeus olla hyväksymättä tilausta. Armadashop saattaa olla hyväksymättä tilausta esimerkiksi sen vuoksi, ettei tuotetta tai sitä korvaavaa tuotetta ole enää saatavilla.
Asioidessaan Armadashop asiakkaan tulee aina antaa itsestään oikeat ja täydelliset tiedot. Vaadittavia tietoja ovat nimi, sähköpostiosoite ja puhelinnumero, postiosoite sekä erikseen toimitusosoite, mikäli tuotteet toimitetaan eri osoitteeseen. Asiakas vastaa antamiensa tietojen oikeellisuudesta.
Asiakasta sitova tilaus syntyy, kun asiakas lähettää tilauksen verkkokaupasta. Asiakasta kehotetaan tarkistamaan tilauksensa sisältö huolellisesti ennen tilauksen vahvistamista, sopimusehtojen hyväksymistä ja maksamista. Asiakas ymmärtää ja hyväksyy, että tilaukseen liittyy maksuvelvollisuus.
Tilauksen voi tehdä myös Showroomeista ja myyntipalvelun kautta. Tässä tapauksessa myyjä kirjaa tilattavat tuotteet suoraan järjestelmään ja maksu suoritetaan myyjän ja asiakkaan sopimalla maksutavalla. Asiakasta sitova tilaus syntyy, kun asiakas hyväksyy myyjän esittämät tuotteet ja hinnat.
armadashop lähettää asiakkaalle tilausvahvistuksen asiakkaan ilmoittamaan sähköpostiosoitteeseen. Asiakkaan velvollisuutena on tarkistaa, että tilausvahvistus vastaa sisällöltään tilausta.
Armadashopilla on oikeus olla hyväksymättä tilausta. Armadashop saattaa olla hyväksymättä tilausta esimerkiksi sen vuoksi, ettei tuotetta tai sitä korvaavaa tuotetta ole enää saatavilla.
Asioidessaan Armadashop asiakkaan tulee aina antaa itsestään oikeat ja täydelliset tiedot. Vaadittavia tietoja ovat nimi, sähköpostiosoite ja puhelinnumero, postiosoite sekä erikseen toimitusosoite, mikäli tuotteet toimitetaan eri osoitteeseen. Asiakas vastaa antamiensa tietojen oikeellisuudesta.
Ota yhteyttä myyntipalveluun ja tee tilaus kätevästi myyjän kanssa. Autamme kaikissa kodinrakentamisen, remontoinnin, vapaa-ajan ja sisustamisen tuotevalinnoissa ja muissa haasteissa. Me emme tingi palvelusta!
Myyntipalvelu
0442442996
MA 8.00 - 17.00| TI - PE 9.00 - 17.00 | LA 10 - 16
Puhelun hinta: matkapuhelu- tai paikallisverkkomaksu.
asiakaspalvelu@armadashop.fi
Täällä sinua varten:
Olemme apunasi tuotevalinnoissa ja oikean tuotteen etsimisessä
Hoidamme tilauksesi puhelimitse tai sähköpostitse
Selvitämme lisätiedot tuotteista ja toimitustavoista
Autamme sopivan laskutustavan valinnassa
Poistotuotteet
Armadashop verkkokaupassa sekä Showroomeissa on myynnissä poistotuotteita, jotka ovat valikoimasta poistuvia tuotteita, mallikappaleita, asiakaspalautuksia, kausituotteita ja erikoiseriä.
Showroomissa myytävät poistotuotteet:
Asiakkaan on noudettava itse tuote toimipaikasta. Asiakkaan on myös huolehdittava itse tuotteen mahdollisesta purkamisesta ja pakkaamisesta kuljetuksen ajaksi. Asiakkaan on aina tarkastettava ja hyväksyttävä tuotteen kunto noudon yhteydessä niiltä osin kuin se on ilman käyttöä mahdollista. Suoraan Showroomista ostetuilla poistotuotteilla ei ole palautusoikeutta.
Verkkokaupassa myytävät poistotuotteet:
Tuotteet myydään normaaliin tapaan verkkokaupasta ja tiedot toimituskustannuksista sekä -ajasta löytyy poistotuotteen tuotekortilta. Armadashop takaa, että itse tuote on täysin kunnossa ja siinä on voimassa normaali takuu. Pakkaus saattaa olla avattu tai rikkinäinen, mutta tuote suojataan asiallisesti kuljetusta varten. Kuluttaja-asiakkailla on palautusoikeus koskien verkkokaupasta ostettuja poistotuotteita.
Myyntipalvelu
0442442996
MA 8.00 - 17.00| TI - PE 9.00 - 17.00 | LA 10 - 16
Puhelun hinta: matkapuhelu- tai paikallisverkkomaksu.
asiakaspalvelu@armadashop.fi
Täällä sinua varten:
Olemme apunasi tuotevalinnoissa ja oikean tuotteen etsimisessä
Hoidamme tilauksesi puhelimitse tai sähköpostitse
Selvitämme lisätiedot tuotteista ja toimitustavoista
Autamme sopivan laskutustavan valinnassa
Poistotuotteet
Armadashop verkkokaupassa sekä Showroomeissa on myynnissä poistotuotteita, jotka ovat valikoimasta poistuvia tuotteita, mallikappaleita, asiakaspalautuksia, kausituotteita ja erikoiseriä.
Showroomissa myytävät poistotuotteet:
Asiakkaan on noudettava itse tuote toimipaikasta. Asiakkaan on myös huolehdittava itse tuotteen mahdollisesta purkamisesta ja pakkaamisesta kuljetuksen ajaksi. Asiakkaan on aina tarkastettava ja hyväksyttävä tuotteen kunto noudon yhteydessä niiltä osin kuin se on ilman käyttöä mahdollista. Suoraan Showroomista ostetuilla poistotuotteilla ei ole palautusoikeutta.
Verkkokaupassa myytävät poistotuotteet:
Tuotteet myydään normaaliin tapaan verkkokaupasta ja tiedot toimituskustannuksista sekä -ajasta löytyy poistotuotteen tuotekortilta. Armadashop takaa, että itse tuote on täysin kunnossa ja siinä on voimassa normaali takuu. Pakkaus saattaa olla avattu tai rikkinäinen, mutta tuote suojataan asiallisesti kuljetusta varten. Kuluttaja-asiakkailla on palautusoikeus koskien verkkokaupasta ostettuja poistotuotteita.
Osa Armadashop verkkokaupassa myytävistä tuotteista on saatavilla myös heti mukaan -tuotteena Showroomista, jolloin tuotteen voi noutaa itse kyseisestä toimipisteestä. Tieto heti mukaan -tuotteista löytyy tuotteen tuotekortista. Asiakkaan on hyvä olla aina ensin yhteydessä Showroomiin varmistaakseen tuotteen saatavuuden. Mikäli tuotteita on useampia varastossa, voi tuotteen varata nimellään kuluvan päivän loppuun asti. Netrauta pidättää oikeuden varastosaldon vaihteluihin eikä voi taata, että kaikkia heti mukaan -tuotteita on saatavilla varastosaldon jatkuvista vaihteluista johtuen. Kuluttaja-asiakkailla on heti mukaan -tuotteiden osalta palautusoikeus.
Tuotteiden hinnat ovat voimassa toistaiseksi tai erikseen ilmoitetun ajan. Tuotteet veloitetaan tilaushetkellä voimassa olevan, ostoskorista ja tilausvahvistuksesta ilmenevän hinnan perusteella.
Jos verkkokaupassa ilmoitetussa hinnassa on ollut virhe, ei hinta sido Armadashop. Selvissä hintavirhetapauksissa armadashop voi vedota erehdykseen, mikäli kyseessä on ollut niin ilmeinen virhe, että asiakkaan olisi pitänyt ymmärtää virheen olemassaolo. Armadashop pidättää oikeuden tilauksen perumiseen ilmeisissä tuote- tai hintavirhetapauksissa.
Hinnat sisältävät arvonlisäveron. Tuotteiden hinnat eivät sisällä toimitus- ja käsittelykuluja, vaan ne ilmoitetaan erikseen sekä välittömästi tilauksen yhteydessä että tilauksesta asiakkaalle lähetettävässä tilausvahvistuksessa.
Armadashop voi toisinaan tarjota asiakkaidensa käyttöön erilaisia alennuskoodeja. Alennuskoodeilla saa lähtökohtaisesti alennuksen vain tuotteista, ei toimituskuluista. Alennuskoodeihin voi liittyä tuotekohtaisia rajoituksia. Asiakas voi pääsääntöisesti käyttää samaa alennuskoodia vain kerran. Alennuksen saamiseksi alennuskoodin tulee olla voimassa tilauksen tekohetkellä ja se tulee rekisteröidä tilauksen yhteydessä. Alennusta ei voi aktivoida tilaukseen jälkikäteen. Yhteen tilaukseen voi käyttää vain yhden alennuskoodin. Jos tuotteita palautetaan, alennuskoodin ehtojen täyttymisedellytykset tarkistetaan.
Tilaus maksetaan kokonaisuudessaan tilausprosessin lopussa käytettävissä olevilla maksutavoilla. Maksutapahtuman tultua hyväksytyksi asiakkaan tilaus lähtee verkkokaupasta Armadashop käsittelyvaiheeseen. Maksun välittämisessä käytetään SSL-salattua tietoliikenneyhteyttä, jolloin maksaminen ja asiakkaan tiedot on suojattu alalla yleisesti tietoturvalliseksi katsotulla tavalla.
Mikäli asiakkaalla ei ole käytettävissään mitään ilmoitetuista maksutavoista, on asiakkaan mahdollista tehdä tilaus Armadashop myyntipalvelun kautta sähköpostilla tai puhelimitse. Tällöin myyntipalvelu kirjaa tilauksen järjestelmään ja lähettää ennakkolaskun asiakkaan sähköpostiosoitteeseen. Maksamalla laskun asiakas vahvistaa tilauksensa ja hyväksyy sen sisällön. Tilauksen käsittely siirtyy eteenpäin, kun suoritus on tullut Netraudan tilille.
Verkkokaupan maksuvälittäjänä toimii Visma Pay (Visma Payments Oy, y-tunnus 2486559-4), joka on rekisteröity Finanssivalvonnan ylläpitämään maksulaitosrekisteriin. Maksamiseen siirrytään Visma Payn verkkopalvelun kautta ja tiliotteella ja laskulla maksun saajana näkyy Visma Pay tai Visma Payments Oy. Visma Pay välittää maksut verkkokauppiaalle. Maksaminen on turvallista, sillä kaikki maksutapahtumaa koskevat tiedot välitetään salattua yhteyttä käyttäen niin ettei kukaan ulkopuolinen taho näe maksutapahtuman tietoja.
Kauppa syntyy verkkokaupan asiakkaan ja verkkokaupan välille. Verkkokaupan vastuulla ovat kaikki kauppaan liittyvät velvoitteet.
Lue lisää Visma Paysta: www.vismapay.fi
Jos verkkokaupassa ilmoitetussa hinnassa on ollut virhe, ei hinta sido Armadashop. Selvissä hintavirhetapauksissa armadashop voi vedota erehdykseen, mikäli kyseessä on ollut niin ilmeinen virhe, että asiakkaan olisi pitänyt ymmärtää virheen olemassaolo. Armadashop pidättää oikeuden tilauksen perumiseen ilmeisissä tuote- tai hintavirhetapauksissa.
Hinnat sisältävät arvonlisäveron. Tuotteiden hinnat eivät sisällä toimitus- ja käsittelykuluja, vaan ne ilmoitetaan erikseen sekä välittömästi tilauksen yhteydessä että tilauksesta asiakkaalle lähetettävässä tilausvahvistuksessa.
Armadashop voi toisinaan tarjota asiakkaidensa käyttöön erilaisia alennuskoodeja. Alennuskoodeilla saa lähtökohtaisesti alennuksen vain tuotteista, ei toimituskuluista. Alennuskoodeihin voi liittyä tuotekohtaisia rajoituksia. Asiakas voi pääsääntöisesti käyttää samaa alennuskoodia vain kerran. Alennuksen saamiseksi alennuskoodin tulee olla voimassa tilauksen tekohetkellä ja se tulee rekisteröidä tilauksen yhteydessä. Alennusta ei voi aktivoida tilaukseen jälkikäteen. Yhteen tilaukseen voi käyttää vain yhden alennuskoodin. Jos tuotteita palautetaan, alennuskoodin ehtojen täyttymisedellytykset tarkistetaan.
Tilaus maksetaan kokonaisuudessaan tilausprosessin lopussa käytettävissä olevilla maksutavoilla. Maksutapahtuman tultua hyväksytyksi asiakkaan tilaus lähtee verkkokaupasta Armadashop käsittelyvaiheeseen. Maksun välittämisessä käytetään SSL-salattua tietoliikenneyhteyttä, jolloin maksaminen ja asiakkaan tiedot on suojattu alalla yleisesti tietoturvalliseksi katsotulla tavalla.
Mikäli asiakkaalla ei ole käytettävissään mitään ilmoitetuista maksutavoista, on asiakkaan mahdollista tehdä tilaus Armadashop myyntipalvelun kautta sähköpostilla tai puhelimitse. Tällöin myyntipalvelu kirjaa tilauksen järjestelmään ja lähettää ennakkolaskun asiakkaan sähköpostiosoitteeseen. Maksamalla laskun asiakas vahvistaa tilauksensa ja hyväksyy sen sisällön. Tilauksen käsittely siirtyy eteenpäin, kun suoritus on tullut Netraudan tilille.
Verkkokaupan maksuvälittäjänä toimii Visma Pay (Visma Payments Oy, y-tunnus 2486559-4), joka on rekisteröity Finanssivalvonnan ylläpitämään maksulaitosrekisteriin. Maksamiseen siirrytään Visma Payn verkkopalvelun kautta ja tiliotteella ja laskulla maksun saajana näkyy Visma Pay tai Visma Payments Oy. Visma Pay välittää maksut verkkokauppiaalle. Maksaminen on turvallista, sillä kaikki maksutapahtumaa koskevat tiedot välitetään salattua yhteyttä käyttäen niin ettei kukaan ulkopuolinen taho näe maksutapahtuman tietoja.
Kauppa syntyy verkkokaupan asiakkaan ja verkkokaupan välille. Verkkokaupan vastuulla ovat kaikki kauppaan liittyvät velvoitteet.
Lue lisää Visma Paysta: www.vismapay.fi
Visma Pay -palvelun kautta voit maksaa verkkopankkitunnuksilla, lompakolla, maksukorteilla (credit/debit), laskulla tai osamaksulla. Käytettävissä ovat seuraavat maksutavat: Osuuspankki, Nordea, Danske Bank, Oma Säästöpankki, Säästöpankki, Aktia, Paikallisosuuspankit, S-Pankki, Handelsbanken, Ålandsbanken, MobilePay, Pivo, Visa-, Visa Debit-, Visa Electron-, MasterCard- ja Debit MasterCard -kortit, sekä Alisa Lasku ja Alisa Yrityslasku.
MobilePay: Voit maksaa MobilePay-lompakollasi mikäli olet sallinut verkkokaupoissa maksamisen sovelluksen asetuksista. MobilePay-lompakolla suoritetut maksut veloitetaan lompakkoon liitetyltä maksukortilta. Mikäli maksun veloittaminen maksukortilta epäonnistuu, MobilePay-lompakolla maksaminen ei ole mahdollista verkkokaupassa.
Pivo: Käyttöehdot ovat tarjolla Pivon sivuilla: www.pivo.fi/kayttoehdot/pivon-kayttoehdot
OP Lasku - Joustava tapa maksaa verkko-ostokset. Kaikkien pankkien asiakkaille. OP Laskulla voit tehdä enintään 5 000 euron suuruisia ostoksia ja maksaa ne korottomasti pois 45 vuorokauden sisällä. Halutessasi voit pilkkoa laskun useampaan maksuerään. Ostoksesi näkyvät yhdessä paikassa, joten pysyt helposti perillä rahan käytöstä. Luottorajan avulla pidät kulutuksen haluamissasi rajoissa. Saat laskut kätevästi sähköpostiisi. Verkkopalvelussamme näet tietoja OP Laskun käytöstäsi ja tekemiesi ostosten summan. Voit käyttää OP Laskua, jos olet maksukykyinen yli 20-vuotias, ja sinulla on suomalaisen pankin verkkotunnukset. Lisätietoja OP Laskuun liittyen löydät osoitteesta: www.op.fi/henkiloasiakkaat/paivittaiset/maksaminen/op-lasku
Alisa Lasku on joustava ja turvallinen maksutapa. Maksutapa sopii kaikille yli 20-vuotiaille kuluttajille kaiken tyyppisiin ostoksiin. Halutessasi voit jakaa laskun pienempiin osiin ja maksaa takaisin jopa 60 erässä. Lisätietoja Alisa Laskuun liittyen löydät osoitteesta: www.alisapankki.fi
Alisa Yrityslasku on joustava ja turvallinen maksutapa yrityksille. Maksutapa sopii kaikille suomalaisille yrityksille yhtiömuodosta riippumatta. Ostajan osto-oikeus varmennetaan kokonaan digitaalisesti ja ostotapahtuma vie vain muutaman minuutin. Yritys voi itse valita sopivan maksuajan kolmesta eri vaihtoehdosta: 14 päivää, 30 päivää tai 60 päivää. Lisätietoja Alisa Yrityslaskuun liittyen löydät osoitteesta: www.alisapankki.fi
Visma Pay -maksupalvelun yhteystiedot
Visma Payments Oy (Y-tunnus 2486559-4)
Sähköposti: helpdesk@vismapay.com
Puhelin: 09 315 42 037 (arkisin klo 9-16)
Postiosoite: Brahenkatu 4, 53100 Lappeenranta
MobilePay: Voit maksaa MobilePay-lompakollasi mikäli olet sallinut verkkokaupoissa maksamisen sovelluksen asetuksista. MobilePay-lompakolla suoritetut maksut veloitetaan lompakkoon liitetyltä maksukortilta. Mikäli maksun veloittaminen maksukortilta epäonnistuu, MobilePay-lompakolla maksaminen ei ole mahdollista verkkokaupassa.
Pivo: Käyttöehdot ovat tarjolla Pivon sivuilla: www.pivo.fi/kayttoehdot/pivon-kayttoehdot
OP Lasku - Joustava tapa maksaa verkko-ostokset. Kaikkien pankkien asiakkaille. OP Laskulla voit tehdä enintään 5 000 euron suuruisia ostoksia ja maksaa ne korottomasti pois 45 vuorokauden sisällä. Halutessasi voit pilkkoa laskun useampaan maksuerään. Ostoksesi näkyvät yhdessä paikassa, joten pysyt helposti perillä rahan käytöstä. Luottorajan avulla pidät kulutuksen haluamissasi rajoissa. Saat laskut kätevästi sähköpostiisi. Verkkopalvelussamme näet tietoja OP Laskun käytöstäsi ja tekemiesi ostosten summan. Voit käyttää OP Laskua, jos olet maksukykyinen yli 20-vuotias, ja sinulla on suomalaisen pankin verkkotunnukset. Lisätietoja OP Laskuun liittyen löydät osoitteesta: www.op.fi/henkiloasiakkaat/paivittaiset/maksaminen/op-lasku
Alisa Lasku on joustava ja turvallinen maksutapa. Maksutapa sopii kaikille yli 20-vuotiaille kuluttajille kaiken tyyppisiin ostoksiin. Halutessasi voit jakaa laskun pienempiin osiin ja maksaa takaisin jopa 60 erässä. Lisätietoja Alisa Laskuun liittyen löydät osoitteesta: www.alisapankki.fi
Alisa Yrityslasku on joustava ja turvallinen maksutapa yrityksille. Maksutapa sopii kaikille suomalaisille yrityksille yhtiömuodosta riippumatta. Ostajan osto-oikeus varmennetaan kokonaan digitaalisesti ja ostotapahtuma vie vain muutaman minuutin. Yritys voi itse valita sopivan maksuajan kolmesta eri vaihtoehdosta: 14 päivää, 30 päivää tai 60 päivää. Lisätietoja Alisa Yrityslaskuun liittyen löydät osoitteesta: www.alisapankki.fi
Visma Pay -maksupalvelun yhteystiedot
Visma Payments Oy (Y-tunnus 2486559-4)
Sähköposti: helpdesk@vismapay.com
Puhelin: 09 315 42 037 (arkisin klo 9-16)
Postiosoite: Brahenkatu 4, 53100 Lappeenranta
armadashop pyrkii siihen, että saatavilla olevista tuotteista olisi verkkokaupassa ajantasaiset ja oikeat tiedot, mutta ei kuitenkaan aina voi taata tietojen virheettömyyttä, eikä myytävien tuotteiden saatavuutta tai riittävyyttä. Tiettyjä tuotteita valmistetaan vain kausiluontoisesti tai rajallinen määrä, tai tuote saattaa muutoin olla tilapäisesti loppuunmyyty.
Mikäli kyseessä on ennakkomyyntituote, saattaa toimitusajankohta olla useamman kuukauden päästä tilauksesta. Ennakkomyyntituotteen arvioitu toimitusajankohta ilmoitetaan tuotekortilla.
Jos tuotteiden toimittaminen viivästyy arvioidusta ajankohdasta, Armadashop pyrkii ilmoittamaan viivästyksestä asiakkaalle käyttäen asiakkaan ilmoittamia yhteystietoja ja antamaan asiakkaalle uuden arvion tuotteen toimitusajankohdasta. Asiakkaan katsotaan hyväksyneen uuden arvion toimitusajankohdaksi, mikäli asiakas ei viivytyksettä ilmoituksen saatuaan vaadi tilauksen purkamista toimituksen viivästymisen johdosta. Mikäli tilauksen tekemisen jälkeen käy ilmi, että tilattu tuote on loppunut tilapäisesti tai pysyvästi, Armadashop ilmoittaa tästä asiakkaalle mahdollisimman pian asiakkaalle.
Mikäli tilattua tuotetta ei ole lainkaan saatavilla, Armadashop hyvittää asiakkaalle tilatusta tuotteesta jo maksetun hinnan täysimääräisesti, ja kaupan katsotaan purkautuneen kyseisen tuotteen osalta.
Armadashop tilatut tuotteet toimitetaan pääsääntöisesti suoraan tavarantoimittajien varastoilta ja tehtailta. Armadashop ei vastaa toimitusten viivästymisestä tai kaupan purkautumisesta mahdollisesti aiheutuneista vahingoista. Kuluttaja-asiakkailla on kuitenkin oikeus vedota tuotteiden toimittamisen viivästymisestä johtuviin kuluttajansuojalain mukaisiin oikeuksiinsa. Armadashop ei vastaa viivästyksestä, jos toimitus viivästyy tai tilausta ei voida lainkaan toimittaa asiakkaasta johtuvasta syystä (esim. asiakas on ilmoittanut virheelliset yhteystiedot).
Mikäli kyseessä on ennakkomyyntituote, saattaa toimitusajankohta olla useamman kuukauden päästä tilauksesta. Ennakkomyyntituotteen arvioitu toimitusajankohta ilmoitetaan tuotekortilla.
Jos tuotteiden toimittaminen viivästyy arvioidusta ajankohdasta, Armadashop pyrkii ilmoittamaan viivästyksestä asiakkaalle käyttäen asiakkaan ilmoittamia yhteystietoja ja antamaan asiakkaalle uuden arvion tuotteen toimitusajankohdasta. Asiakkaan katsotaan hyväksyneen uuden arvion toimitusajankohdaksi, mikäli asiakas ei viivytyksettä ilmoituksen saatuaan vaadi tilauksen purkamista toimituksen viivästymisen johdosta. Mikäli tilauksen tekemisen jälkeen käy ilmi, että tilattu tuote on loppunut tilapäisesti tai pysyvästi, Armadashop ilmoittaa tästä asiakkaalle mahdollisimman pian asiakkaalle.
Mikäli tilattua tuotetta ei ole lainkaan saatavilla, Armadashop hyvittää asiakkaalle tilatusta tuotteesta jo maksetun hinnan täysimääräisesti, ja kaupan katsotaan purkautuneen kyseisen tuotteen osalta.
Armadashop tilatut tuotteet toimitetaan pääsääntöisesti suoraan tavarantoimittajien varastoilta ja tehtailta. Armadashop ei vastaa toimitusten viivästymisestä tai kaupan purkautumisesta mahdollisesti aiheutuneista vahingoista. Kuluttaja-asiakkailla on kuitenkin oikeus vedota tuotteiden toimittamisen viivästymisestä johtuviin kuluttajansuojalain mukaisiin oikeuksiinsa. Armadashop ei vastaa viivästyksestä, jos toimitus viivästyy tai tilausta ei voida lainkaan toimittaa asiakkaasta johtuvasta syystä (esim. asiakas on ilmoittanut virheelliset yhteystiedot).
Armadashop toimittaa tuotteita Manner-Suomessa oleviin toimitusosoitteisiin, pois lukien poste restante -osoitteet. Tuotteiden arvioitu toimitusaika ja -tapa ovat tuotekohtaisia ja ilmoitetaan tuotekortilla.
Kotiin toimitettavat tuotteet kuljetetaan kohdeosoitteeseen, mutta toimitukseen ei kuulu esimerkiksi tuotteen siirtämistä rakennuksen yläkertaan tai sisäänkantoa. Suuret tuotteet toimitetaan jakeluauton viereen paikkaan, johon kunkin tuotetyypin kuljettamiseen tarvittavalla kuljetuskalustolla (täysperävaunusta pakettiautoon) pääsee, ellei tuotteen tiedoissa tuotekortilla ole muuta ilmoitettu. Kuljetusyritys ottaa yhteyttä ennen toimitusta. Noutopaikkaan (Posti tai Matkahuolto) toimitettavista tuotteista asiakas saa sähköpostitse ja/tai tekstiviestillä ilmoituksen, kun tilaus on noudettavissa. Tilauksen sisältäessä eri valmistajien tuotteita, ne toimitetaan erikseen.
Noutopaikasta lunastamattomat paketit ja paketit, joiden vastaanottamisesta asiakas on kieltäytynyt, palautuvat Armadashopille. Tällöin Armadashopilla on oikeutettu perimään asiakkaalta tuotteen palautumisesta aiheutuneet kulut.
Armadashop tilattujen, asiakkaalle kuljetettavien tavaroiden vahingoittumisesta tai katoamisesta kuljetuksen aikana vastaa armadashop.
Mikäli asiakas haluaa tilata tuotteita Ahvenanmaalle, saaristoalueille tai ulkomaille, hän voi ottaa yhteyttä osoitteeseen asiakaspalvelu@armadashop.fi . Myyntihenkilökunta selvittää, onko toimitus mahdollinen ja aiheuttaako se lisäkustannuksia. Toimituksen ehdoista sovitaan tällöin erikseen. Armadashop toimittaa tilaukset Ahvenanmaalle ilman arvonlisäveroa. Asiakkaan täytyy tullata lähetys ja maksaa tullauksen yhteydessä arvonlisävero. Lisätietoa tullaamisesta saa Tullin sivuilta.
Kotiin toimitettavat tuotteet kuljetetaan kohdeosoitteeseen, mutta toimitukseen ei kuulu esimerkiksi tuotteen siirtämistä rakennuksen yläkertaan tai sisäänkantoa. Suuret tuotteet toimitetaan jakeluauton viereen paikkaan, johon kunkin tuotetyypin kuljettamiseen tarvittavalla kuljetuskalustolla (täysperävaunusta pakettiautoon) pääsee, ellei tuotteen tiedoissa tuotekortilla ole muuta ilmoitettu. Kuljetusyritys ottaa yhteyttä ennen toimitusta. Noutopaikkaan (Posti tai Matkahuolto) toimitettavista tuotteista asiakas saa sähköpostitse ja/tai tekstiviestillä ilmoituksen, kun tilaus on noudettavissa. Tilauksen sisältäessä eri valmistajien tuotteita, ne toimitetaan erikseen.
Noutopaikasta lunastamattomat paketit ja paketit, joiden vastaanottamisesta asiakas on kieltäytynyt, palautuvat Armadashopille. Tällöin Armadashopilla on oikeutettu perimään asiakkaalta tuotteen palautumisesta aiheutuneet kulut.
Armadashop tilattujen, asiakkaalle kuljetettavien tavaroiden vahingoittumisesta tai katoamisesta kuljetuksen aikana vastaa armadashop.
Mikäli asiakas haluaa tilata tuotteita Ahvenanmaalle, saaristoalueille tai ulkomaille, hän voi ottaa yhteyttä osoitteeseen asiakaspalvelu@armadashop.fi . Myyntihenkilökunta selvittää, onko toimitus mahdollinen ja aiheuttaako se lisäkustannuksia. Toimituksen ehdoista sovitaan tällöin erikseen. Armadashop toimittaa tilaukset Ahvenanmaalle ilman arvonlisäveroa. Asiakkaan täytyy tullata lähetys ja maksaa tullauksen yhteydessä arvonlisävero. Lisätietoa tullaamisesta saa Tullin sivuilta.
Tuotteen tarkastaminen ja kuljetusvaurio
Kun asiakas on vastaanottanut toimituksen, tulee hänen viivytyksettä tarkistaa, että toimitetut tuotteet ovat ehjiä ja muutoin virheettömiä. Mikäli tuote toimitetaan suoraan asiakkaalle kuljetusliikkeen toimesta kannattaa tavaran saapuessa olla kotona. Asiakkaan tulee tavaraa vastaanottaessaan tarkistaa, että toimitus on sen mukana toimitettavan kuljetusasiakirjan (rahtikirja/lähete) mukainen ja vahingoittumaton.
Jos asiakas havaitsee kuljetusvaurion, tulee hänen tehdä siitä merkintä kuljetusasiakirjaan. Ilman mitään merkintää kuljetusasiakirjassa vastuu sellaisista virheistä, jotka ovat jo toimitushetkellä havaittavissa, jää asiakkaalle. Lisäksi asiakkaan tulee viivytyksettä virheen havaittuaan tehdä reklamaatio Armadashop asiakaspalveluun.
Reklamaatiot ja virhevastuu
Jos asiakas havaitsee tuotteen olevan virheellinen tai rikki, tulee tuotteesta tehdä viivytyksettä reklamaatio asiakaspalveluun. Kuluttaja-asiakkaalla on kuluttajansuojalain mukainen oikeus ilmoittaa virheestä kahden kuukauden kuluessa sen havaitsemisesta. Asiakas on velvollinen esittämään ostotodistuksen (kuitti/tilausvahvistus) reklamaation yhteydessä. Reklamaatiot käsitellään ainoastaan kirjallisesti. Showroom-henkilöstö ei käsittele muita kuin Showroomista mukaan ostettujen tuotteiden reklamaatioita.
Mikäli tuotteessa vahvistetaan olevan virhe, Armadashop on ensisijaisesti oikeus kohtuullisessa ajassa korjata virhe tai toimittaa tilalle virheetön tuote. Armadashop vastaa tuotteen virheestä lakisääteisen virhevastuun mukaisesti yksin tai yhdessä tuotteen valmistajan kanssa. Yritysasiakkaiden osalta Armadasho ei vastaa tuotteen ja/tai palvelun aiheuttamasta välittömästä tai välillisestä menetyksestä, vahingosta tai tulon menetyksestä.
Armadashop vastuu ei kata tuotteen vioittumista toimituksen jälkeen, tuotteen normaalia kulumista eikä tuotteen käyttöohjeiden ja hoito-ohjeiden vastaisesta käytöstä, huollosta tai muun kuin Armadashop tekemien korjaustoimenpiteiden johdosta aiheutunutta vioittumista.
Kun asiakas on vastaanottanut toimituksen, tulee hänen viivytyksettä tarkistaa, että toimitetut tuotteet ovat ehjiä ja muutoin virheettömiä. Mikäli tuote toimitetaan suoraan asiakkaalle kuljetusliikkeen toimesta kannattaa tavaran saapuessa olla kotona. Asiakkaan tulee tavaraa vastaanottaessaan tarkistaa, että toimitus on sen mukana toimitettavan kuljetusasiakirjan (rahtikirja/lähete) mukainen ja vahingoittumaton.
Jos asiakas havaitsee kuljetusvaurion, tulee hänen tehdä siitä merkintä kuljetusasiakirjaan. Ilman mitään merkintää kuljetusasiakirjassa vastuu sellaisista virheistä, jotka ovat jo toimitushetkellä havaittavissa, jää asiakkaalle. Lisäksi asiakkaan tulee viivytyksettä virheen havaittuaan tehdä reklamaatio Armadashop asiakaspalveluun.
Reklamaatiot ja virhevastuu
Jos asiakas havaitsee tuotteen olevan virheellinen tai rikki, tulee tuotteesta tehdä viivytyksettä reklamaatio asiakaspalveluun. Kuluttaja-asiakkaalla on kuluttajansuojalain mukainen oikeus ilmoittaa virheestä kahden kuukauden kuluessa sen havaitsemisesta. Asiakas on velvollinen esittämään ostotodistuksen (kuitti/tilausvahvistus) reklamaation yhteydessä. Reklamaatiot käsitellään ainoastaan kirjallisesti. Showroom-henkilöstö ei käsittele muita kuin Showroomista mukaan ostettujen tuotteiden reklamaatioita.
Mikäli tuotteessa vahvistetaan olevan virhe, Armadashop on ensisijaisesti oikeus kohtuullisessa ajassa korjata virhe tai toimittaa tilalle virheetön tuote. Armadashop vastaa tuotteen virheestä lakisääteisen virhevastuun mukaisesti yksin tai yhdessä tuotteen valmistajan kanssa. Yritysasiakkaiden osalta Armadasho ei vastaa tuotteen ja/tai palvelun aiheuttamasta välittömästä tai välillisestä menetyksestä, vahingosta tai tulon menetyksestä.
Armadashop vastuu ei kata tuotteen vioittumista toimituksen jälkeen, tuotteen normaalia kulumista eikä tuotteen käyttöohjeiden ja hoito-ohjeiden vastaisesta käytöstä, huollosta tai muun kuin Armadashop tekemien korjaustoimenpiteiden johdosta aiheutunutta vioittumista.
Armadashop ei myönnä tuotteille erillistä takuuta. Tuotteiden mahdollinen takuu määräytyy valmistajan määrittelemien takuuehtojen mukaisesti. Asiakas on velvollinen tutustumaan tuotteen mukana toimitettuihin takuuehtoihin ennen tuotteen käyttöönottoa. Takuuehdot löytyvät käyttöohjeista, erillisestä takuulomakkeesta tai valmistajan osoittamasta verkko-osoitteesta.
Tuotetiedoissa on kerrottu tuotteen mahdollinen takuuaika. Armadashop tilattujen tuotteiden takuutodistuksena toimii tilauksen yhteydessä saatu tilausvahvistus. Asiakkaan tulee säilyttää takuutodistus koko takuuajan.
Osa Armadashopissa myynnissä olevista tuotteista edellyttää luvat omaavan ammattilaisen tekemää asennusta. Esimerkiksi suuri osa sähkötarvikkeista ovat sellaisia, jotka saa asentaa vain rekisteröity sähköalan ammattilainen. Sähköasennuksista löytyy lisätietoa Tukesin sivuilta, mistä löytyy myös urakoitsijarekisteri.
Tuotetiedoissa on kerrottu tuotteen mahdollinen takuuaika. Armadashop tilattujen tuotteiden takuutodistuksena toimii tilauksen yhteydessä saatu tilausvahvistus. Asiakkaan tulee säilyttää takuutodistus koko takuuajan.
Osa Armadashopissa myynnissä olevista tuotteista edellyttää luvat omaavan ammattilaisen tekemää asennusta. Esimerkiksi suuri osa sähkötarvikkeista ovat sellaisia, jotka saa asentaa vain rekisteröity sähköalan ammattilainen. Sähköasennuksista löytyy lisätietoa Tukesin sivuilta, mistä löytyy myös urakoitsijarekisteri.
Tässä kohdassa esitetyt ehdot koskevat ainoastaan kuluttaja-asiakkaita. Yritysasiakkailla ei ole palautusoikeutta.
Kuluttaja-asiakkaalla on kuluttajansuojalain perusteella oikeus syytä ilmoittamatta peruuttaa verkkokaupassa tai myyntipalvelussa tekemänsä tilaus 14 päivän kuluessa tuotteen (tai useassa erässä toimitetun tilauksen osalta viimeisen tuote-erän) vastaanottamisesta eli palautusoikeus.
Kun asiakas on vastaanottanut tuotteen, hänen on pidettävä se muuttumattomana siihen saakka, kunnes hän on päättänyt pitää tavaran.
Armadashop tuotteiden palautusoikeus on 30 vuorokautta, joka lasketaan tuotteen vastaanottamisesta. Palautus voi tulla kyseeseen vain, jos tuote on jälleenmyyntikelpoinen ja virheetön. Jos palautettua tuotetta käytetty, on Armadashopilla oikeus periä arvonalennus aina tuotteen täyteen hintaan saakka. Palautetut tuotteet eivät saa olla mm. vahingoittuneita, likaantuneita, muutettuja tai kuluneita.
Palautusoikeuden määräajan noudattamiseksi riittää, että asiakas palauttaa tuotteen ohjeiden mukaisesti postilla tai lähettää ilmoituksensa palautusoikeuden käytöstä ennen 30 vuorokauden palautusajan päättymistä.
Palautusilmoituksen voi tehdä Armadashopille yhteydenottolomakkeella tai vapaamuotoisesti sähköpostitse osoitteeseen asiakaspalvelu@armadashop.fi Viestistä tulee selkeästi ilmetä, että tarkoitus on palauttaa tuote ja sisältää asiakkaan nimi, tilausnumero sekä yhteystiedot mukaan lukien sähköpostiosoite, ja se tulee otsikoida nimellä "palautusilmoitus". Armadashop vahvistaa palautusilmoituksen vastaanottamisen sähköpostitse.
Asiakkaan tulee viipymättä ja joka tapauksessa viimeistään 14 päivän kuluessa palautusilmoituksen tekemisestä palauttaa tuote alkuperäisessä myyntipakkauksessaan huolellisesti pakattuna ilman ylimääräisiä merkintöjä. Palautettavan tuotteen mukana tulee palauttaa kaikki tuotteeseen liittyvät osat, lisävarusteet ja käyttöohjeet. Tuotteiden etikettien ym. merkintöjen tulee olla ehjinä paikallaan. Kaikki palautettavan tuotteen mukana toimitetut kaupanpäälliset tulee myös palauttaa.
Jos palautettava lähetys on kooltaan enintään 60 x 60 x 100 cm ja painaa alle 25 kg, voidaan se palauttaa palautusohjeiden mukaisesti Postin kautta. Tätä suuremmissa palautuksissa tulee asiakkaan olla yhteydessä asiakaspalveluun palautusohjeiden saamiseksi. Asiakkaan tulee pyytää ja säilyttää palautuksen osoittava lähetyskuitti sekä seurantatunnus. Mikäli palautettu tuote katoaa matkalla, eikä kuittia ole, on vastuu katoamisesta asiakkaalla.
Tuotteen palauttaminen on asiakkaalle maksutonta, mikäli tuote voidaan jättää suoraan ja sellaisenaan Postin kuljetettavaksi palautusohjeiden mukaisesti. Muussa tapauksessa Armadashopilla on oikeus veloittaa asiakkaalta palautuksesta aiheutuvat kustannukset, jotka voivat tuotteesta ja osoitteesta riippuen olla huomattavat. Kun kyseessä on tuote, jonka kuljetukseen tarvitaan esim. nosturia ja/tai kuorma-autoa, vaihtelevat kuljetusmaksut suuresti riippuen esim. osoitteesta, kuljetusten saatavuudesta ja tieyhteyksistä. Tämän vuoksi Armadashop ei pysty nettisivuillaan antamaan tuotteille mahdollisen palautuskuljetuksen kustannusta. Asiakas voi tiedustella arviota palautuskustannuksista etukäteen asiakaspalvelusta.
Jos palautetulla tuotteella ei ole palautusoikeutta (palautus tehdään määräajan jälkeen tai se ei ole jälleenmyyntikelpoinen), Armadashop lähettää tuotteen takaisin asiakkaalle asiakkaan kustannuksella.
Tuotteen noutamatta jättäminen tai kieltäytyminen vastaanottamasta tuotetta ei peruuta tilausta tai merkitse palautusoikeuden käyttöä. Mahdolliset noutamatta jättämisestä aiheutuvat palautuskustannukset peritään asiakkaalta. Mikäli tuote on rikki tai viallinen, tai toimitettu tuote on väärä, tulee asiakkaan ottaa yhteyttä asiakaspalveluun sopiakseen tuotteen korjaamisesta, korvaamisesta tai palauttamisesta.
Armadashop ei tarjoa erillistä vaihto-oikeutta. Mikäli asiakas haluaa vaihtaa tilaamansa tuotteen, käsitellään tämä uutena tilauksena.
Kun asiakas on vastaanottanut tuotteen, hänen on pidettävä se muuttumattomana siihen saakka, kunnes hän on päättänyt pitää tavaran.
Armadashop tuotteiden palautusoikeus on 30 vuorokautta, joka lasketaan tuotteen vastaanottamisesta. Palautus voi tulla kyseeseen vain, jos tuote on jälleenmyyntikelpoinen ja virheetön. Jos palautettua tuotetta käytetty, on Armadashopilla oikeus periä arvonalennus aina tuotteen täyteen hintaan saakka. Palautetut tuotteet eivät saa olla mm. vahingoittuneita, likaantuneita, muutettuja tai kuluneita.
Palautusoikeuden määräajan noudattamiseksi riittää, että asiakas palauttaa tuotteen ohjeiden mukaisesti postilla tai lähettää ilmoituksensa palautusoikeuden käytöstä ennen 30 vuorokauden palautusajan päättymistä.
Palautusilmoituksen voi tehdä Armadashopille yhteydenottolomakkeella tai vapaamuotoisesti sähköpostitse osoitteeseen asiakaspalvelu@armadashop.fi Viestistä tulee selkeästi ilmetä, että tarkoitus on palauttaa tuote ja sisältää asiakkaan nimi, tilausnumero sekä yhteystiedot mukaan lukien sähköpostiosoite, ja se tulee otsikoida nimellä "palautusilmoitus". Armadashop vahvistaa palautusilmoituksen vastaanottamisen sähköpostitse.
Asiakkaan tulee viipymättä ja joka tapauksessa viimeistään 14 päivän kuluessa palautusilmoituksen tekemisestä palauttaa tuote alkuperäisessä myyntipakkauksessaan huolellisesti pakattuna ilman ylimääräisiä merkintöjä. Palautettavan tuotteen mukana tulee palauttaa kaikki tuotteeseen liittyvät osat, lisävarusteet ja käyttöohjeet. Tuotteiden etikettien ym. merkintöjen tulee olla ehjinä paikallaan. Kaikki palautettavan tuotteen mukana toimitetut kaupanpäälliset tulee myös palauttaa.
Jos palautettava lähetys on kooltaan enintään 60 x 60 x 100 cm ja painaa alle 25 kg, voidaan se palauttaa palautusohjeiden mukaisesti Postin kautta. Tätä suuremmissa palautuksissa tulee asiakkaan olla yhteydessä asiakaspalveluun palautusohjeiden saamiseksi. Asiakkaan tulee pyytää ja säilyttää palautuksen osoittava lähetyskuitti sekä seurantatunnus. Mikäli palautettu tuote katoaa matkalla, eikä kuittia ole, on vastuu katoamisesta asiakkaalla.
Tuotteen palauttaminen on asiakkaalle maksutonta, mikäli tuote voidaan jättää suoraan ja sellaisenaan Postin kuljetettavaksi palautusohjeiden mukaisesti. Muussa tapauksessa Armadashopilla on oikeus veloittaa asiakkaalta palautuksesta aiheutuvat kustannukset, jotka voivat tuotteesta ja osoitteesta riippuen olla huomattavat. Kun kyseessä on tuote, jonka kuljetukseen tarvitaan esim. nosturia ja/tai kuorma-autoa, vaihtelevat kuljetusmaksut suuresti riippuen esim. osoitteesta, kuljetusten saatavuudesta ja tieyhteyksistä. Tämän vuoksi Armadashop ei pysty nettisivuillaan antamaan tuotteille mahdollisen palautuskuljetuksen kustannusta. Asiakas voi tiedustella arviota palautuskustannuksista etukäteen asiakaspalvelusta.
Jos palautetulla tuotteella ei ole palautusoikeutta (palautus tehdään määräajan jälkeen tai se ei ole jälleenmyyntikelpoinen), Armadashop lähettää tuotteen takaisin asiakkaalle asiakkaan kustannuksella.
Tuotteen noutamatta jättäminen tai kieltäytyminen vastaanottamasta tuotetta ei peruuta tilausta tai merkitse palautusoikeuden käyttöä. Mahdolliset noutamatta jättämisestä aiheutuvat palautuskustannukset peritään asiakkaalta. Mikäli tuote on rikki tai viallinen, tai toimitettu tuote on väärä, tulee asiakkaan ottaa yhteyttä asiakaspalveluun sopiakseen tuotteen korjaamisesta, korvaamisesta tai palauttamisesta.
Armadashop ei tarjoa erillistä vaihto-oikeutta. Mikäli asiakas haluaa vaihtaa tilaamansa tuotteen, käsitellään tämä uutena tilauksena.
Osalla tuotteista on rajoitettu palautusoikeus. Armadashop ei ota palautuksena vastaan asiakkaan omien mittojen mukaan valmistettuja tai muuten asiakasta varten räätälöityjä tuotteita. Samoin määrämittaan katkaistuja tai leikattuja tuotteita, kuten METRI-yksikköisiä sähkökaapeleita tms. eivät kuulu palautusoikeuden piiriin. Huomaa myös, että asennettu tuote on hyväksytty tuote. Hygieniatuotteilla palautusoikeus päättyy, mikäli myyntipakkaus avataan. Nämä rajoitukset perustuvat kuluttajansuojalakiin (luku 6, 16. §). Lisäksi suoraan Showroomista ostetuilla poistotuotteilla ei ole palautusoikeutta.
Armadashop hyvittää asiakkaalle palautettujen tuotteiden arvon (mahdollisilla palautuskustannuksilla vähennettynä) sitä maksutapaa käyttäen, jolla asiakas on maksanut tuotteen. Maksunpalautukset suoritetaan 14 päivän kuluessa siitä, kun Armadashop on vastaanottanut palautettavan tuotteen. Asiakkaalle ei aiheudu kustannuksia maksusuoritusten palauttamisesta. Asiakkaalle hyvitetään tuotteesta asiakkaan maksama hinta, vaikka tuotteen hinta olisi myöhemmin muuttunut.